Nu har jag tvättat

Nu har jag tvättat, städat lite och lagat mat. Nu sitter jag och mummsar i mej pepparkakor med mögelost och sylt på och tro de eller ej men jag dricker även glögg. Mums! En riktigt mysig fredags kväll har vi här hemma!

Imorse fick jag sovmorgon, så otroligt skönt. Att bara få ligga kvar, få somna om, att bara få vara! Underbart måste jag få säga. Tack älskling!

Idag va vi till bvc för fem månaders vaccination, de gick jätte bra. Hon grinade super mycket men efter lite kramar och kärlek så blev de bättre! När kom hem så blev hon rödrosig och lite gnällig så då fick hon en alvedon och nu ligger hon och sussar så sött!
Nu väger hon 6210g och är 64 cm läng. Stora tjejen, hon är juh ingen bebis längre utan nu är hon juh ett barn! Så härlig de är att se henne utvecklas och se alla hennes framsteg som hon gör varje dag. De är verkligen helt underbart att ha barn (för de mesta iaf :P)

Ha en mysig fredags kväll och alla ni som möjligen tar sig en öl, får gärna ta en för mej med :D

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0