Lucia helgen

Lucia helgenhar varit sååå mysig! I lördags som Delia hit, alltid lika mysigt att ha henne häroch igår kom min sambo´s arbetskamart hit och även hans mamma. Bjöd på lite julmat! Jag brukar aldrig äta julmat innan själva jul, men detta år har jag ätit så otroligt mycket jul mat. Så nu tänker jag inte äta nått mer som påminner mej om julmaten innan den 24:de!

Adina har varit sjuk,hon har haft feber, varit snorig och hostig. Nu är hon mycket bättre men ändå inte helt frisk. Stackars liten.

Här kommer de lite bilder från helgen som varit:


De kliar i munnen....


Busar med tia Delia!!


Pillar på föttena och glor på tv... :D


Vill kika på mej som är bakom kameran! Honär juh såå fin min dotter!


Hon har mat i näsan, men där får ni se hennes tänder iaf!! :P

Oj nu vaknade Adina, jag fortsätter lägga ut bilder lite senare!!

Ha de så jättebra så länge!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: isadora

Meeeeen ÅÅÅÅÅÅH VAD SÖT hon är! Hon börjar ju verkligen bli så stor! Bissarna till och med ploppar ut på gullisen... Ses i Dalarna om inte innan!! Kram på dig och hälsa the Family!

2009-12-14 @ 10:15:57
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi, vilka söta små gryn hon har fått gullungen! :)

2009-12-14 @ 11:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0