Har blivit lite

Har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen. Ibland så orkar jag bara inte skriva eller ladda upp bilder.
Men nu har jag överfört bilder till datan så ni får se lite!

Helgen va helt underbar! I måndags gjorde vi inget speciellt, i tisdags va jag hem till Anette och hennes söta son Max, super trevligt hade vi! Sen på kvällen kom min sambos mamma hit och hälsade på och åt middag med oss. Igår umgicks jag med grannen Stina och hennes son Frans. Idag har Dominika varit här med gullungen Vincent!

Imorgon ska jag fixa lite saker sen bara ta de lungt och skönt.

Här kommer de lite bilder!!!


Hemma hos Max


Busfrö´t Max :D


Vincent och Adina (kolla in hans frilla :D så söt)



Min lilla sötnos!!


Allt som går att tugga på är roligt (de får gärna låta om de oxå!!!)

Nu ska jag underhålla min underbara dotter som ä super förkyld. Stackars liten, tycker så synd om henne när hon är snorig. De är juh inte lätt att inte kunna snyta sig, de ska jag tänka på när jag e förkyld och gnällig!!

Ha en mysig kväll!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0