Dag före dan, före dan

Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan! De ni!! :D Snart e de jul!!

Jag va till frissan igår och klippte av mej ca 7cm på längden, de är riktigt mycket för att vara jag, ska ni veta. Va super nervös när jag satt där i frissör stolen. Inte för hur de gick för min underbara sambo och Adina utan för hur håret skulle bli. Vet inte varför jag e så löjlig ang att klippa håret, men så är de iaf. Men jag e nöjd, de är ganska kort men fint blev de! Kan juh tillägga att jag inte klippt mej på ca 7 månader, de e ganska illa!

För min sambo och dottern hade de så klart gått jätte bra, jag hade inga tvivel alls på något annat! Skönt att kunna vara ifrån en liten stund, tycker jag.
Idag blir de att tvätta och städa, varje gång jag tvättta så lovar jag mej själv att tvätta oftare så de inte är så otroligt mycket tvätt. Men de blir aldrig så, så nu har jag en stor hög med massor med tvätt. Men de är så skönt när de är tvättat och rent hemma. Vill ha de så fint och städat som möjligt innan vi åker till dalarna. Så man kan komma hem och bara slappa och inte behöva stressa över städandet!

Nej, nog skrivet i detta onödiga inlägg! Kanske skriver lite senare igen. Ha de super bra tills nästa gång!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0