Länge sen jag hann skriva nått

Nu va de länge sen jag hann skriva något. Ledsen. Men de är inte alltid man hinner, plus att vi varit på landet några nätter! Har haft de så mysigt där, helt underbart. Fick låna en super mysig stuga av min sambos arbetskollega! Tack så jätte mycket!!
Adina växer så de knakar, sist vi var på bvc så vägde hon hela 4010g och var 53 cm lång! Hon har blivit mer en barn nu, om ni föstår vad jag menar. Hon ser så stor ut, när hon ligger brevid mej i sängen så slår de mej titt som tätt att hon växer verkligen! Och de går så fort, idag är hon 6 veckor på dagen! Helt otroligt!
Hon leer super mycket och är med med blicken nu på ett helt annat sätt än tidigare! Men de e fortfarande en liten tös med humör, hon blir super arg när hon har hicka tex! Hon är så söt när hon är arg, speciellt när de kommer ganska sakta men säkert med massa olika miner!
Hon sover super bra nu på nätterna och på dagarna! Så de e skönt! Hon är helt enkelt underbar!!!

Denna bilden tog min sambos kompis när han var här på besök.

Så fin!

Nu har min mammaledighet verkligen på riktigt börjat, min sambo började nämligen jobba igen igår, efter 6 veckors ledighet. Var så nervös, kan inte begripa hur vissa/de felsta pappor bara får vara hemma 10 dagar. Är så glad att jag haft honom med hem hela tiden. Men de gick så bra, vet inte rikigt vad de va jag va nervös för heller. Men men.
För honom vade svälvklart konstigt att vara ifrån Adina för första gången, men jag tror att allt jobb fick tiden att gå ganska snabbt!!

Idags kanske vi ska ut och träffa en kompis till mej, men de e osäkert än så länge. Annars blir de en riktigt lång promenad sen!
I helgen ska vi ut i skogen och plocka bär och svamp!!

Ha de så jätte bra allihopa!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Världens finaste! Och humöret kan vi ju bara gissa vem hon fått ifrån...du har väl ditt kvar?? ;-) Älskar er!

2009-08-07 @ 13:52:47
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: jennie melander

världens sötaste flicka :)!!

längtar tills jag får träffa henne/er igen :)

jag saknar& älskar dej!

/ jennie (:

2009-08-07 @ 23:19:37
Postat av: Skövde

Hon ser ju helt fantastisk ut! Längtar tills jag får träffa henne!!!

2009-08-09 @ 17:59:57
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättfin bild på er!

2009-08-10 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0