Fredags kvällen är ung

Fredags kvällen är ung för vissa iaf, men inte för mej! Jag är helt slut, ska sova snart. Hoppas att Adina gör som hon gjort den senaste veckan (nästan) ; sover hela natten men två ammings tillfällen! Vore helt underbart för ikväll är min sambo inte hemma, han är på kickoff med jobbet. Hoppas verkligen att dom har de trevligt!



Igår på dagen åkte vi till Tumba för att träffa Anette och två utav hennes söta barn, satt på ett väldigt trevligt fik där! Dit kommer jag vilja gå fler gånger! Sen efter de bar de hem till Dominika och Vincent en snabbis, för kl 16 hade vi läkartid för Adina. De gick jätte bra, våran lilla sötnos väger nu 4300g och har blivit 56cm lång (sist, för ca10 dagar sen vägde hon 4010g och var 53cm lång) Så de känns super skönt att hon växer som hon ska! 
När vi åkte tunnelbanan hem igen så började Adina bli lite skinking, så jag blev som vanligt lite stressad (hade henne i vagnen för första gången ute sen jag fått henne att somna med nappen och hon sover bra i den!!!) Så jag ville bara skynda mej hem, men då börjar de spö regna, men jag måste hem, så jag börjar springa. Sen efter en liten stund regnade de så mkt att jag knappt såg vart jag sprang så jag stannar till under ett stort träd för att få lite skydd iaf, men då kommer värsta blixten och åska på samma gång, gissa om jag höll på att göra i brallan...!!! Jag va så blöt att jag vred ur håret när jag väl kom upp för trappan och in i lägenheten!

Idag har vi varit nästan hela dagen hos Dominika och Vincent, har bara tagit de lungt och haft de riktigt mysigt! Tack för en bra dag!

Nu ska jag sova, hellre att jag sover tidigt med henne än att vara vaken sent och somna precis när hon vaknar, de går inte för mej, jag är verkligen ingen kvälls människa!
Hoppas på att vädret blir bra imorgon då kanske man kan ta en riktigt lång skön promenad!!

Sov så gott!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad fina ni är!! <3 <3 <3 ;-)

2009-08-15 @ 09:45:59
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0