En glad Fredags morgon!!

En glad Fredags morgon!!





Kan juh konstatera att min sötnos är glad på morgonen!! Åhh, hon är juh så fin, kan inte sluta titta på henne!!

Igår va vi på stan nästan hela dagen, blev bjuden på lunch av Maria (lr ja hennes pappa, tack!!!) Fick träffa hennes syster Cristina oxå, vi hade en riktigt trevlig dag, enligt mig iaf!






Idag blir en dag med saker som måste fixas, ska rensa bland kläder, ringa samtal, städa, ja ha en pysseldag här hemma helt enkelt! 
Ikväll kommer min bror Tobias hit med sin tjej Jennifer, ska bli riktigt trevligt att få umgås med dom de va länge sen!
Vi kanske ska förbi min underbara sambo´s mamma på middag ikväll (maten är såååå god). Men vi får se om vi hinner, glömmer bort att ni flesta andra faktiskt jobbar på dagarna!!!
Imorgon kommer min andra bror hit, jag tror att vi alla ska hinna äta lunch ihop, sen åker jag till Uppsala för att träffa mamma en sväng, sen blir de myskväll med IsaDora, kommer bli en super bra helg med underbara människor!!

Nu ka jag försöka lägga ifrån mej min lilla sötnos som sover tungt på mitt bröst och försöka äta lite frukost!!!

Ha en bra dag och helg allihopa!!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: isadora

Haha vilken goding hon är!! Man blir på riktigt goshumör! Ses imorrn! :) Kram!!

2009-08-28 @ 11:27:31
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Skövde

NIIICE bilder!!! Det var super å träffa dig med gumman, å lilla Adina. Hon är super!!

2009-09-01 @ 16:26:52
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0