Detta väder

Detta väder får mitt huvud att sprängas. Nu borde de snart åska tycker jag! 

I helgen var vi i Uppsala, de var jag, min sambo, Adina så klart, min sambos jobbarkompis, min Mamma, Johan, Isadora och taxen Crusse. Vi åkte ut till min mormor som bor ca 3 mil utanför Uppsala för att plocka svamp och blåbär, men de var slutplockat. Får försöka oss på höstkantarellerna lite senare i höst ist. Åt vi korv med bröd hos mormor. Sen blev de super gott kaffe och fika hos Herr och Fru Willind! IsaDora hade ett superfint kakfat, du får hålla hårt i den IsaDora :P (älskar kakfat, speciellt dom som man har på höjden om ni förstår vad jag menar!) Sen bar de av till min andra bror, som för tillfället får låna en super fin etta tillsammans med sin flickvän Jennifer (hon var tyvärr inte hemma). Sen åkte vi hem till mamma och blev bjudna på grillat!! En riktigt mysig dag blev de!

Sen åkte vi hem till Stockholm igen, söndagen va riktigt mysig. Jag och min sambo tog Adina i bärselen och åkte ner på stan för att käka lite lunch. Sen gick vi till gamla stan och åt glass på ben & jerry´s . Åhh de var så gott! På kvällen var de meningen att vi skulle äta kräftor. Men de gick inge vidare, går inte att äta kräftor med Adina i bärselen och igår var hon gnällig så de gick inte att lägga ifrån henne, tyvärr.
Inte nog med att jag inte fick äta kräftor, så gick diskmaskinen sönder... Den tömmer inte vattnet, så jag ska köpa salt och se om de kan lösa nån eventuell propp om de inte fuknar så ska jag köpa en "sugpropp". Jag hoppas verkligen att de ska funka, annars blir de dyrt. Måste ha en diskmaskin!

Idag har vi (jag och Adina) varit på min sambos jobb, där han stolt fick via upp sötnosen! Han har riktigt trevliga jobbar kompisar. Sen gick vi ut på lunch, käkade panerad fisk och kokt potatis med remuladsås. *mums*

Ikväll ska vi till citycross för att handla blöjor, dom är billiga där!
Imorgon ska jag träffa mamma, får se vart vi ska träffas men träffas ska vi iaf! De ser jag fram emot!

Ha de så bra!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag ser också fram emot att träffas...du får bestämma vart, jag kommer gärna till er, men du/ni är lika välkommen att komma hit! Och texten...jaa, med läsglasögonen, så såg man ju ganska bra..hehe..Love you!

2009-08-10 @ 16:57:58
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0